برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

بیانیه سپیدار: خوزستان تشنه است

با تاکید به  قسمتی از دیباچه اعلامیه جهانی حقوق بشر که  اعلام شده :

از آن جا که شناسايی حيثيت و کرامت ذاتی تمام اعضای خانواده بشری و حقوق برابر و سلب ناپذير آنان اساس آزادی ، عدالت و صلح در جهان است؛

از آن جا که ناديده گرفتن و تحقير حقوق بشر به اقدامات وحشيانه ای انجاميده که وجدان بشر را برآشفته‌اند و پيدايش جهانی که در آن افراد بشر در بيان و عقيده آزاد، و از ترس و فقر فارغ باشند، عالی ترين آرزوی بشر اعلا م شده است؛

از آن جا که ضروری است که از حقوق بشر با حاکميت قانون حمايت شود تا انسان به عنوان آخرين چاره به طغيان بر ضد بيداد و ستم مجبور نگردد؛

و همچنین اشاره به  ماده دو این اعلامیه که  ذکر شده :

هر کس می‌تواند بی هيچ گونه تمايزی، به ويژه از حيث نژاد، رنگ، جنس، زبان، دين، عقيده سياسی يا هر عقيده ديگر، و همچنين منشا ملی يا اجتماعی، ثروت، ولادت يا هر وضعيت ديگر، از تمام حقوق و همه آزادی‌های ذکرشده در اين اعلاميه بهره مند گردد.

به علاوه نبايد هيچ تبعيضی به عمل آيد که مبتنی بر وضع سياسی، قضايی يا بين المللی کشور يا سرزمينی باشد که شخص به آن تعلق دارد، خواه اين کشور يا سرزمين مستقل، تحت قيمومت يا غير خودمختار باشد، يا حاکميت آن به شکلی محدود شده باشد.

و از آنجاکه در سرزمین یکپارچه ایران هر روز شاهد نقض حقوق بشر هستیم

و این سرزمین این روزها تب دار بی برقی ، بی آبی و عدم بهداشت و واکسیناسیون مردم در مقابل پاندمی کرونا و هزاران درد دیگر، که منجر به طغیان مردم  بر ضد بیداد وستم شده است .

در این روزهای که خوزستان تشنه است و جواب درخواست  آب  از طرف مردم ، پاسخش گلوله از طرف سیستم فاسد و دیکتاتوری جمهوری اسلامی در ایران میباشد  .

انجمن سپیدار ضمن اعلام همدردی و همبستگی با مردم سرزمین خویش ایران زمین ، اقدامات وحشیانه رژیم جمهورس اسلامی را محکوم نموده ، و از دولت های ،اتحادیه اروپا و آمریکا توقع دارد ، صدای  مردم ایران را در این روزهای سخت بشنوند و زنان و مردان و کودکان این سرزمین به تاراج رفته را تنها نگذارند .

سپیدار ، سرکوب اعتراض‌ها و اعتصاب‌های مردم را محکوم می‌کند و بر اساس منشور حقوق بشر ، از حق آزادی همگان بی هیچ استثنا، برای بیان مطالباتشان دفاع می‌کند و از همه‌ی فعالان مدنی و ایرانیان آزادی خواه، می‌خواهد با اتحاد و صدای بلند بیانگر رنج‌های مردم و خواسته‌های برحق آن‌ها باشند.

سپیدار‌

طبق قوانین این وبسایت از کوکی استفاده می کند